båda:

VARSOGODA, nu får ni kika på svaren.

Anonym:

har ni någon kille på G ?

e - halverst
m - inte vad jag vet

sandrac:
Vad ska ni gå för gymnasium?:)
Hure gåre med grabbarna? ;);)

e- frisör eller hantverks, funkar väl ;)
m- samma som emelia,eller bf order teknik, DALÌT :*
Anonym:
vet en som gillar dig matilda :],

e- jag vet många
m- VEEEEEM?
ogge:
gillar ni apelsin

e- jag äter det varje dag.
m- dina apelsiner<3

h.j:
båda: är ni oskulder?

e- inte jag
m- inte jag

anonym:
vad gör ni på fritiden?:)

e- äter godis
m- äter chips
rebecka:
1. Vad har ni för betyg?
2. Vilka bloggar läser ni?
3. När det gäller killar:
Blont eller brunt hår?
Blå eller bruna ögon?
JÄTTE tjocka eller JÄTTE smala?

e -
1. 4vgn
2. Allas
3. hellst brunt,bruna ögon och mittemeliian
m -
1. 4vgn
2. olika,din och annas :]
3. typ mörkblont , blåa,mittemellan :] BIFf++!
anonym:
gillar du mej`?

e-ja gillar alla snoppar
m-beror på vem du är ;)
jessica:
vad har ni för betyg?
äre kul på sörböle(A)?
chips eller godis(A)?
cola eller fanta(A)?

e-
1. ^
2. ja ant
3. chips!!! OLW
4. Cola,ant
m-
1. ^
2. NEJ
3. chips:*::
4. sprite :]'
Kempe:
Varför dryg mot mej på msn?
 
Båda: Vi känner oss lite deprimerade,och har varit det senaste tiden,därför drygar vi mot våran bästaste vän på msn,men du vet att vi älskar dig<3
sandra den bästa:
är ja bäst?:*

e- eh,nej puss
m- ja hon är snygg
Lowa:
Vad fick dig att börja blogga? :)

båda- för vi älskar varandra, och vi ville få ut våran kärlek till alla.
juulial:
hitta på nå nån gång?

båda- ja:*
Matte:
Festar ni ofta?

e- ja ant
m- varje helg!!
erika:
varför älskar ni mig:]??

e- för du är så snygg:**
m- vet inte puss

kungen:
beroende av mobil?

e- nej absolut inte!
m- ja det är mit liv.
tillmatilda:
ärmattias söderberg den ballaste killen du träffat ?
 
m- ant!:*:*
illegal:
knullat?

e- bara med dig:*:*:*
m- med dig såklart<3
anonym:
vem är ni på g med;)?

e- världens snyggaste
m- dajmen :*

lowisa:
vad blir det för gymnasium? :D

båda- Frisör eller hantverks.

anonym:
har ni varit på dejt någon gång :] ?

e- ANT
m- nej:]

ssandrah:
vill ni vara med mig nåndag:*?

Båda- de är bara att komma hit:*
anna:
Vilka var era dejter?:]

e- knocke ant
m- ingen
hihihihihihihihihi:
gillar du mej ? :]

e- jag gillar inte dig :*
m- ant(L)

anonym:
vem är bäst :] ?

e- alla utom du<33<
m- emelia
anonym:
emelia: hur går det med din dejt :]
matilda: varför är du så tuff? :D

e- bäst ofc:*:*
m- jag är född så.








Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha varför ljuger ni om att ni inte är oskuld?

2009-11-21 @ 20:05:36
Postat av: mc

HAHAHHA du vet inget din coola anonym

2009-11-21 @ 20:25:28
Postat av: Anonym

men äre coolare att ljuga ;)

2009-11-22 @ 01:11:02
Postat av: matildac

men jag tror knappast att du vet nått om våra privatliv,vi springer inte precis runt och berättar för alla om allt som säkert du gör,

2009-11-22 @ 10:20:11
URL: http://matildaemelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är inte jag som har frågestund på min blogg då man får fråga vad man vill?

2009-11-22 @ 18:01:33
Postat av: matildac

haha va?

2009-11-22 @ 19:48:39
URL: http://matildaemelia.blogg.se/
Postat av: matildac

synd att frågestunden är över lilladu.

2009-11-22 @ 21:49:46
URL: http://matildaemelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA säg vem ni har förlora oskulden med då, ;)?

2009-11-22 @ 22:08:03
Postat av: MC

vatför skulle ja säga det till nån random?

2009-11-22 @ 22:49:21
Postat av: Anonym

hahah varför skulle det vara en hemlighet ?

2009-11-23 @ 08:14:39
Postat av: Anonym

palla ljuga matilda

2009-11-23 @ 18:46:42
Postat av: matildac

men seriöst ge er,skriv till mig på msn eller vafan som hellst ni kommer endå inte få veta vilka ja knullar me här på bloggen?...........

2009-11-23 @ 21:17:15
URL: http://matildaemelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det låter som du låter runt och har sex med folk som bara utnyttja dig för sex?

2009-11-23 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0