emelia: godmorgoooon

just nu sitter jag i min säng med datorn och äter frukost.
funderar hur jag ska hinna med allt jag måste göra idag... orkar inte med skolan, eller läxor rättare sagt. känns som vi alltid har läxa-

mina planer för dagen..
-plugga fysikprov

-göra klart matten

-jobba lite med so'n

-läsa ut en hel bok
-fara och köpa smink

-vara med lizette(om vi hinner)

-HKläxa

-friskis& svettis:*

-städa mitt rum

-rensa garderoben


Tror inte ensjag fick med allt som står på schemat idag, men det är nog dags att börja plugga nu.
Och jag vettefan hur jag ska kunna läsa ut en hel bok på en dag, jag som aldrig har läst ut en hel bok:]
LATER.


Kommentarer
Postat av: - juliasignemaria ♥

låter bra, hur är det annars? :D

2009-11-15 @ 14:19:58
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: erika

glhf:] jag har dom läxorna, +6st till att göra(N)

2009-11-15 @ 15:09:29
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0