matilda:fredag den 13onde.

TACK oskar för att du gästbloggade medans vi var borta:*

Idag är det iallafall fredag den 13onde
,det är väl en otursdag?
men inte för mig,för ikväll ska jag ha skitkul med emelia sandra och förhoppningsvis juli4♥

Första lektionen idag var(som jag redan sagt)hk. Vi bakade bröd och åt soppa.
Sen hade vi matte,fast eftersom att jag suger gjorde jag 3 tal,men det blir att jobba hemma i helgen.
Efter lunch såg vi film på no;n,sen film igen på tekniken och sista lektionen var mitt favvo ämne,alltså so:*

Efter skolan kom mamma och hämtade mig och emelia,vi for till nått ställe bredvig cupan där mamma lämnade massa böcker,där blev jag 250kr rikare och emelia fick en newmoon biljett,eller hon har inte fått den än men..
Sen gick vi till cupan och fikade och sen for vi till en färgaffär,eller tapetaffär.aja skitsamma,där kollade vi på tapeter jag ska ha till toan.
    
adam:*             emelia och oskar:*  jonte och erika:*      jag:*:*:*:*:*
Nu ska jag äta och plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0