matilda: friskis o svettis.

HEJSAN underbara läsare.
Jag och emelia har nu bestämt oss för att bloggen inte ska vara "hemlig"längre.
Läs och njut av de vacka inlägg vi kommer skriva.
hoppas ni kommer gilla bloggen!
jag och emelia kommer att göra en header och fixa till den lite,men inte änu.
nu blire duschen för jag och mela har just varit på friskis och svettis,hur jobbigt som hellst.ah

här kan ni även kika in våra bloggar:
emelia
matilda

jag kommer skriva iaf ett till inlägg innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Evelina - brunetternabloggar

Hur är det med er då? Kram :)

2009-11-11 @ 21:29:52
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är bra! Härligt att höra :) Kram

2009-11-11 @ 21:36:24
Postat av: Evelina - brunetternabloggar

2009-11-11 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0