matilda: till mamma typ.


Jag såg just andra avenyn,där firar de jul,typ.

jäklar vad jag längtar och jag längtar till snön kommer tillbaka ist för att det ska regna i slutet av november..
har tänkt på min önskelista och eftersom att mamma läser bloggen,kan du ju ta tips härifrån MAMI.
önskelista:
systemkamera
•trippeltång
•värmeskydd till håret
(du vet vilket)
•stora örhängen
•kläder
-gina linnen(vitt&svart osv)
-koftor
-halsduk
-tights
-jeans/jeanstights

•pengar
•prisentkort
-hm
-gina
-bikbok

•väska
•skor
•halsband
•smink
-foundation(samma som förr)
-puder
-mascara
-rouge

•sminkväska
•lösnaglar
•löshår

det var sakerna jag kom på nu..men jag har mer saker att jag önskar mig!
vad önskar ni er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0