matilda:godmorgon.

Jag steg just upp ur min säng och kollade mig i spegeln,håret är MÖRKT.
jag hade glömt bort att jag färgade det igår,haha ..
inatt har jag inte sovit mycket,min vovve låg vid mina fötter inatt,då förstod jag att hon var i löpen för hon brukar alltid ligga där då.. jag kunde knappt röra mig för då börja hon morra..inte najs.
hennes dag idag blir nog att ligga i min säng och dega..stackars henne.


men min dag blir därimot mycket roligare. Jag ska snart PLATTA mitt hår,sen på stan me mela,kanske hockeyn sen dallas trorjag vi bestämde.
sen ska vi se bio med 2 killar,som emelia glömde att berätta,vi har iaf bestämt att det ska vara en dejt.
jag ska inte berätta vilka det är,för då kommer ni bli avundsjuka,gullepluttarna:*
Vi ska iaf se 2012 klockan 9,trorjag(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0