matilda:you rock my world

EMELIA MARKLUND:
   

hon är min lillasocker bit,hon lyser alltid upp mina dystra skoldagar och hon hjälper mig då jag har problem,speciellt killproblem!
Jag kan alltid lita på henne.Hon är ingen som springer runt som värsta budbärarn utan hon håller det hemligt.

Vi har gått i samma klass i snart 2½ år,vi kände inte varandra innan vi började tillsammans,även fast båda gick på sunnanåskolan innan och bor på sunnanå,jag är lycklig att vi började i samma klass,annars hade vi nog inte lärt känna varandra.

Jag ångrar ingenting vi gjort tillsammans,både bra och dåliga saker,det blir till minnen och det minns man hela livet.

hon
är en riktig vän och jag är glad att jag har henne,jag älskar dig emelia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0